Australia, HERE I COME! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Imke Kokkeler - WaarBenJij.nu Australia, HERE I COME! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Imke Kokkeler - WaarBenJij.nu

Australia, HERE I COME!

Door: Imke

Blijf op de hoogte en volg Imke

07 Oktober 2014 | Nederland, Nijmegen

En toen...
Was het zover!

Laatste keer voor aankomend jaar in mijn eigen bedje geslapen..
Laatste keer voor aankomend jaar heel veel lieve mensen geknuffeld..
Laatste keer voor aankomend jaar ontbeten met speltcrackers met kaas en hagelslag...
En nog heel veel meer laatste keren voor aankomend jaar..

Koffer is gepakt (15.95kg backpack en 9.75kg handbagage), alles geregeld en belangrijke papieren uitgeprint..
Heb een maand lang, elke dag, mijn eigen gemaakte kalender afgestreept.. En vandaag staat er dan eindelijk op het programma: AUSTRALIË!
Ready to go!

Gezellige afscheidsfeestjes gehad en de veel lieve mensen wel 5x gedag moeten zeggen, omdat ik ze steeds maar weer bleef opzoeken.. Afscheid nemen is moeilijk, ookal laat ik het misschien niet altijd merken!
Gister voor de laatste keer bij mijn lieve paardjes geweest, ook die ga ik missen!! En als je dan, na 3 lieve meiden als laatste gedag te hebben gezegd, in de auto stapt om naar huis te rijden (waar het volgende afscheid wacht) en het nummer STAY van Rihanna hoort.. Dan word het toch echt wel even lastig..

Lieve, lieve mensen.. Wat ga ik jullie ontzettend missen!!!
Ik ga een geweldige tijd tegemoet, dat weet ik zeker! En volgend jaar... Dan ben ik weer terug en kom ik jullie allemaal weer knuffelen!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imke

25 jaar en nog niet echt weten wat je precies met je leven gaat doen.. Wat doe je dan? Juist.. Even overal drastisch afstand van nemen en gewoon een (ik hoop) jaar lange reis naar Australië gaan maken!

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 6449

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 06 Oktober 2015

Jaartje Australië

Landen bezocht: