Nog 25 dagen wachten... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Imke Kokkeler - WaarBenJij.nu Nog 25 dagen wachten... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Imke Kokkeler - WaarBenJij.nu

Nog 25 dagen wachten...

Door: Imke

Blijf op de hoogte en volg Imke

12 September 2014 | Nederland, Nijmegen

Na behoorlijk vaak de vraag te hebben gekregen:
"Im, ga je wel een blog bijhouden??!!"
Toch maar besloten dit inderdaad te gaan proberen! Echt, ik ga mn best doen! Maar ik beloof niks...!

Nog 25 dagen wachten.. De tijd vliegt!
Als de dag van gisteren dat ik bij mezelf dacht "wat ben ik eigenlijk allemaal aan het doen?!"
Steeds maar een beetje aan het doorsukkelen. Werken in de supermarkt, mn paardjes, wat lesjes geven.. Vermaakte me prima hoor! Maar wil ik hier de rest van mijn leven mee door?
Uhm.. NEE!
Maar wat wil ik dan wel precies? Ja, mijn grote passie (de paardjes) combineren met iets wat ik ook graag doe: werken met (hulpbehoevende) mensen. Maar hoe ga ik dit aanpakken?

Als je het dan echt niet weet.. En maar een beetje door blijft sukkelen en daardoor geen tijd/zin hebt om alles echt goed op een rijtje te krijgen wat en hoe ik het wil gaan doen..
Weet je wat? Dan gaan we toch even drastisch uit dat gesukkel stappen?!

Iets wat niemand van mij gedacht had dat ik dit OOIT zou gaan doen (inclusief ikzelf), gaat over 25 dagen dan toch écht gebeuren!!
Een reis naar Australië!!
Rondtrekken door dit enorme land, keihard werken op farms, lekker de jillaroo (cowgirl op zn australisch) uithangen, en vooral heeeeel erg genieten!

Ik ga proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn avonturen!
Maar zoals gezegd: Ik beloof niks!! Want denk dat ik het behoorlijk druk krijg met genieten!

  • 12 September 2014 - 13:06

    Lonneke:

    Im, ik vind het hartstikke stoer van je! Ben trots op mijn nichtje! Hoop alleen wél dat je niet blijft hangen daar, in ieder geval NIET aan zo'n ruige schapenscheerder! ;-)

  • 12 September 2014 - 15:23

    Sanne Zus:

    Of je neemt die ruige schapenscheerder gewoon mee terug?! Dat lijkt me dan wel wat!
    Je bent een vet stoer wijf!

  • 12 September 2014 - 17:29

    Ilona:

    Gaat helemaal goed komen! Af en toe n berichtje en dan kunnen we in t kikkerlandje meegenieten!!

  • 12 September 2014 - 17:34

    Imke Kokkeler:

    Hmm.. een ruige schapenscheerder klinkt mij anders helemaal niet verkeerd, Lon :p! Ik zal iig niet met een aboriginal aanpappen, oke ;)?!

  • 12 September 2014 - 18:53

    Lonneke:

    Nou ja, vooruit. Als het maar een "ruwe bolster, blanke pit type" is. Een aboriginal is trouwens ook wel leuk. Maar dan wel mét didgeridoo!

  • 23 September 2014 - 12:26

    Elsbeth:

    Imke, ik sluit me bij iedereen aan. We hebben het er vaak over gehad en je kunt het. zekerweten, je bent een sterk mens met een mooie uitstraling. Je zult zien dat je ook mensen met positieve instellingen gaat tegenkomen en over de didgeridoo gesproken. Misschien kun je nog even oefenen. Wij hebben er thuis 1 staan. Ik ga je zeker volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imke

25 jaar en nog niet echt weten wat je precies met je leven gaat doen.. Wat doe je dan? Juist.. Even overal drastisch afstand van nemen en gewoon een (ik hoop) jaar lange reis naar Australië gaan maken!

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6447

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 06 Oktober 2015

Jaartje Australië

Landen bezocht: